مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-20سياسي

خدمات جامعه پرستاری از کارهای اساسی و زیربنایی یک جامعه است


امام جمعه اصفهان در دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و جمعی از پرستاران گفت: کار اساسی و زیربنایی را پرستاران انجام می دهند البته این را نیز می دانیم که حقوق پرستاران اندک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و جمعی از پرستاران ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با اشاره به شرایط دشوار و تاسف بار مردم غزه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با حمله به مراکز درمانی و مدارس به همه دنیا نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است و سازمان ملل نیز با وتو، رأی سایر کشورها را نادیده گرفته و در حق مردم مظلوم غزه ظلم می کند.

وی با اشاره به رشد و پیشرفت 40 ساله اخیر در حوزه سلامت و پزشکی گفت: رشدی که در بیش از 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشته ایم در کشورهای دیگر سابقه ندارد و این در حالی است که در زمینه پزشکی پیش از انقلاب، پزشکان هندی به کشور می آمدند که حتی زبان ما را متوجه نمی شدند.

طباطبایی نژاد اضافه کرد: امروز از نظر پرشکی به بالاترین مقام رسیده ایم و در حوزه پزشکی کمبود نداریم و به لحاظ شخصیت پزشکی، پزشکان، جراحان و پرستاران خوبی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات جامعه پرستاری از کارهای اساسی و زیربنایی یک جامعه است

خدمات جامعه پرستاری از کارهای اساسی و زیربنایی یک جامعه است