مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:352023-10-24ورزشي

اتفاق باورنکردنی در ورزش ؛ طلا و نقره دو زن ایرانی پس گرفته شد


سعید سلگی، معاونت ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک با تایید این خبر از اعتراض ایران به این تصمیم خبر داد و گفت: «با اعتراض کشورهای دیگر مبنی بر اینکه ورزشکاران ایرانی چند دقیقه ای دیرتر به کال روم رسیده اند، - اتفاق باورنکردنی در ورزش ؛ طلا و نقره دو زن ایرانی پس گرفته شد سعید سلگی، معاونت ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک با تایید این خبر از اعتراض ایران به این تصمیم خبر داد و گفت: با اعتراض کشورهای دیگر مبنی بر اینکه ورزشکاران ایرانی چند دقیقه ای دیرتر به کال روم رسیده اند، دو مدال طلا و نقره خانم ها متقیان و مرادی پس گرفته شد.

کمیته برگزاری بازی های پاراآسیایی هانگ ژو با اعتراض چین و بررسی اتفاقی که در ماده F56 پرتاب نیزه بانوان افتاد، مدال طلا و نقره هاشمیه متقیان و زینب مرادی را پس گرفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین؛ با اعتراض چین و بررسی اتفاقی که در ماده F56 پرتاب نیزه بانوان افتاد، کمیته برگزاری بازی های پاراآسیایی هانگ ژو، مدال طلا و نقره هاشمیه متقیان و زینب مرادی را پس گرفت.

  روز گذشته و در اولین رقابت دوومیدانی کاران ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو، دو مدال طلا و نقره برای کاروان فرزندان ایران به دست آمد اما با توجه به اعتراض کشور چین مبنی بر دیر رسیدن ورزشکاران ایرانی به محل کال روم ، و پس از بررسی کمیته برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق باورنکردنی در ورزش ؛ طلا و نقره دو زن ایرانی پس گرفته شد

اتفاق باورنکردنی در ورزش ؛ طلا و نقره دو زن ایرانی پس گرفته شد