مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-05سياسي

راهپیمایی کالسکه سواران؛ این بچه ها برای «دنیای بدون اسراییل» قد می کشند


تا می گویم شما هم جزو لشکر کالسکه سواران هستید؟ مادر می خندد و می گوید:«ان شاءالله جزء لشکر آقا امام زمان(عج) باشیم در مسیر قدس.

» می پرسم: - گروه جامعه خبرگزاری فارس- مریم شریفی؛ دیدن تصاویر غمبار مادران و کودکان به خاک و خون کشیده شده در غزه آنقدر بی تاب شان کرده که هر لحظه منتظر فرصت اند برای نشان دادن همدردی مادرانه شان.

در میان لالایی های آمیخته با اشک چشم و خون دل این روزهایشان اما، دلشان روشن است پایان این رنج های طولانی، نزدیک است و تا روز خوب پیروزی ملت مظلوم فلسطین، راهی نمانده.

آنقدر به ویران شدن کاخ ظلم و ستم صهیونیست ها در فردایی نه چندان دور ایمان دارند که نوزادان شان را با رویای آزادی قدس شیر می دهند و در قصه های شب شان، برای فرزندان خردسال شان از قشنگی های دنیای بدون اسراییل می گویند.

اینطور است که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را هم غنیمت می شمارند برای فریاد زدن باور تزلزل ناپذیر و نگاه امیدوارانه ای که برپایی نماز در صحن مسجدالاقصی، نقطه عطف آن است.

در روز 13 آبان سال 1402 مادران بسیاری از گوشه و کنار پایتخت، کالسکه فرزندان دلبندشان را جلوتر از خود در مسیر راهپیمایی قرار دادند و به یاد کودکان شهید و مادران داغدار غزه، به دل خیابان ها زدند تا به همه دنیا بگویند حمایت مظلوم و دشمنی با ظالم، آیین مبارک و ریشه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی کالسکه سواران؛ این بچه ها برای «دنیای بدون اسراییل» قد می کشند

راهپیمایی کالسکه سواران؛ این بچه ها برای «دنیای بدون اسراییل» قد می کشند