مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 21:452023-11-17حوادث

یک فوتی بر اثر باران سیل آسا در بهشهر


باران شدید عصر امروز جمعه 26 آبان ماه موجب فوت نوجوانی در بهشهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، در پی باران شدید عصر امروز جمعه در بهشهر نوجوانی در خیابان شهید رجایی درگیر باران شد و آب مسافتی او را با خود برد و براساس اطلاعات و اخبار اعلام شده این نوجوان جان خود را از دست داد.

  با تلاش امدادگران این نوجوان از انتهای خیابان شهید رجایی به بیرون کشیده است اما به گفته یاسر احمدی شهردار بهشهر تلاش ها برای نجات این نوجوان فایده نداشت و متاسفانه جان خود را از دست داد.

تاج الدین نوری معاون عمرانی فرماندار بهشهر هم در گفت و گو با خبرنگار فارس در بهشهر اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان بهشهر از ساعت های اولیه امروز در آماده باش کامل است و مشکلی در این بخش نداریم.

وی افزود: قطع برق در بالادست و منطقه کوهستانی گزارش شد، چون بخشی از برق ما از منطقه لایی نکاست قطعی برق کوتاه مدت داشتیم که در حال حاضر وضعیت برق پایدار است و مشکلی خاصی در سطح شهرستان و در بخش ها گزارش نشده است.

  نوری گفت: کانال های آب به درستی آب را هدایت کردند و مشکلی در منطقه در حال حاضر وجود ندارد.

معاون عمرانی فرماندار بهشهر اظهار کرد: قطعا بارندگی و سیلاب، خسارت به همراه دارد که در حال بررسی است و همچنان بارندگی ها ادامه دارد، اما در حال حاضر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فوتی بر اثر باران سیل آسا در بهشهر

یک فوتی بر اثر باران سیل آسا در بهشهر