مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-10بين الملل

روسیه به اتباعش نسبت به سفر به آمریکا هشدار داد


معاون وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد، مقامات آمریکایی بازداشت اتباع روس به بهانه های نقض های تجاری را افزایش داده اند، به همین خاطر بهتر است روس هایی که قصد سفرهای غیرضروری به آمریکا دارند، - معاون وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد، مقامات آمریکایی بازداشت اتباع روس به بهانه های نقض های تجاری را افزایش داده اند، به همین خاطر بهتر است روس هایی که قصد سفرهای "غیرضروری" به آمریکا دارند، تجدیدنظر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمریکا کنسولگری های خود در سن پترزبورگ و ولادیووستوک را تعطیل کرده در حالی که سفارتخانه اش در مسکو دایر است و تنها برای اتباع روس ویزا صادر نمی کند.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در آوریل اعلام کرد که بیش از 100 تبعه روس در آمریکا به بهانه های مختلف زندانی شده اند.

طبق گزارش خبرگزاری راشاتودی، سرگیی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: بازداشت اتباع روس اخیرا به بهانه نقض قوانین کنترل صادراتی آمریکا بیشتر شده است.

وی افزود: می خواهم به همه شهروندان روس هشدار دهم که چنین سفرهایی را انجام ندهند و وقت خود را در آنجا در حالت تنش و استرس سپری نکنند و این انتظار را داشته باشند که در صورت سفر به آمریکا ممکن است از سوی مقامات آمریکایی با اتهاماتی مواجه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه به اتباعش نسبت به سفر به آمریکا هشدار داد

روسیه به اتباعش نسبت به سفر به آمریکا هشدار داد