مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-13پزشكي

از راه اندازی 500 درمانگاه در شهرستان ها تا خودکفایی در تولید برخی تجهیزات پزشکی


مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان 3 طرح کلی مردمی سازی بهداشت و درمان را شرح داد و گفت: ظرف 2 سال گذشته موفق شدیم تعداد درمانگاه ها را از 48 به 120 برسانیم و رشد 3 برابری را در دو سال داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، عیسی مالمیر مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان در محل برگزاری نمایشگاه رویکرد های مردمی سازی فعالیت های بنیاد تعاون بسیج که در حال برگزاریست، عنوان کرد: مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان از سال 1375 فعالیت خود را در چهار محور بیمه، درمان، مددکاری، آموزش و مشاوره شروع کرد.

هم اکنون این موسسه در حوزه سلامت سه طرح کلی را پیگیری می نماید؛ طرح اول با عنوان طرح ملی یاسر یا کلان تر یاسر بوده و هدف آن ارائه خدمت به 1000 منطقه محروم در سراسر کشورمی باشد که این امر نیازمند یکسری زیرساخت می باشد، اولین زیرساخت برای اجرای این طرح ملی ایجاد 500 درمانگاه در 500 شهرستان است که با استفاده از الگوی مردمی سازی و مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت مسئولیت های اجتماعی نهاد های همسو امکان پذیر است.

وی افزود: ظرف دو سال گذشته موفق شده ایم که تعداد درمانگاه ها را از عدد 48 به عدد 120 برسانیم یعنی رشد 3 برابری طی دوسال؛ درصورتی که در گذشته صرفاً خودمان این مسئله مهم را پیگیری می کردیم، اما امروز با استفاده از الگوی مردمی سازی و استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از راه اندازی 500 درمانگاه در شهرستان ها تا خودکفایی در تولید برخی تجهیزات پزشکی

از راه اندازی 500 درمانگاه در شهرستان ها تا خودکفایی در تولید برخی تجهیزات پزشکی