مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:252023-10-29سياسي

پل داروپخش مشکل فنی ندارد و به علت درز انبساط مسدود می باشد


معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل گفت: با پیگیری های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نصب درز انبساط (مدولار) پل داروپخش بعد از 4 سال در حال انجام است.

- معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل عنوان کرد پل داروپخش مشکل فنی ندارد و به علت درز انبساط مسدود می باشد ایسنا/اردبیل معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل گفت: با پیگیری های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نصب درز انبساط (مدولار) پل داروپخش بعد از 4 سال در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل نقی باقرزاده ضمن قدردانی از صبر و شکیبانی شهروندان بابت مسدودی لاین رفت پل داروپخش، اظهار کرد: با پیگیری های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نصب درز انبساط مدل(مدولار) پل داروپخش بعد از 4 سال در حال انجام است، البته پل مشکل فنی ندارد.

وی با بیان این که تا اتمام عملیات عمرانی لاین رفت پل مسدود خواهد شد، افزود: میدان وحدت، به عنوان جایگزین جهت عبور و مرور شهروندان مشخص شده است.

همچنین بعد از اتمام درز انبساط لاین رفت، عملیات در لاین برگشت نیز آغاز خواهد شد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل بیان کرد: درزهای انبساط در راستای جلوگیری از وقوع حوادثی و محافظت از عرشه پل ها در مقابل نوسانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل داروپخش مشکل فنی ندارد و به علت درز انبساط مسدود می باشد

پل داروپخش مشکل فنی ندارد و به علت درز انبساط مسدود می باشد