مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:102023-10-29اقتصادي

عدم آگاهی مهم ترین چالش شرکت های دانش بنیان


مشاور شرکت های دانش بنیان بنیاد مستضعفان، عدم آشنایی به مبانی حاکمیت شرکتی و ارزش گذاری حبابی را مانع جذب سرمایه شرکت های دانش بنیان دانست.

- طاها میرمحمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با اشاره به چالش شرکت های دانش بنیان، اظهار کرد: امروزه کسب و کارهای نوپا با چالش عدم آشنایی و اشراف کامل به اصول شرکت داری و کم توجهی به فرآیند جذب سرمایه روبرو هستند، در برخی موارد حتی لازم نیست که تسلط کافی بوده و حتی می تواند یک آشنایی حداقلی باشد.

وی داشتن اطلاع نسبت به قانون تجارت در تیم کسب و کار الزامی دانست و افزود: به همان اندازه ای که بازاریابی و بازخوردگیری از مشتری اهمیت دارد به همان میزان هم تیم حقوقی و مالی کسب و کار باید به قوانین آگاه باشند.

میرمحمدی یادآور شد: به وفور کسب و کارهایی می بینیم که باوجود داشتن بازار مناسب و دانش فنی خوب و توانایی بالا در فروش؛ به واسطه عدم آگاهی به اصول مذاکره با سرمایه گذار به چالش تامین سرمایه برخورد می کنند.

عضو هیات مدیره شرکت صنعتی دانش بنیان اعلام کرد: طبق آمار بین 9 تا 12 ماه بعد از شروع فعالیت تجاری کسب و کارهای نوپا کمبود منابع مالی و الزام به جذب سرمایه خودنمایی می کند، از آن طرف اغلب صندوق ها و سرمایه گذاران این حوزه آمادگی تامین مالی را دارند اما پروژه مطلوب پیدا نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم آگاهی مهم ترین چالش شرکت های دانش بنیان

عدم آگاهی مهم ترین چالش شرکت های دانش بنیان