مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-07سياسي

تشریح فرایندهای دانش بنیان برای شرکت های عضو پارک علم و فناوری گیلان


نشست تشریح فرایند دانش بنیان شدن بر اساس پروتکل های جدید معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با حضور هسته ها و شرکت های فناور مرتبط با پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد.

- ایسنا/گیلان نشست تشریح فرایند دانش بنیان شدن بر اساس پروتکل های جدید معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با حضور هسته ها و شرکت های فناور مرتبط با پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد.

کارگزار رسمی ارزیابی صلاحیت شرکت های دانش بنیان در استان گیلان در این نشست که 16 آبان در محل پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد، ضمن تشریح فرایندهای دانش بنیان اظهار کرد: بر اساس پروتکل های جدید معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رتبه بندی جدید شرکتهای دانش بنیان شامل رده های فناور، نوآور و نوپا است که جایگزین اصطلاحات دانش بنیان نوع 1، 2 و 3 شده است.

دکتر روهام قلیچی افزود: دانش بنیان شدن به صورت یک پروژه نیست، بلکه در قالب یک فرایند تعریف می شود و شرکت ها برای دانش بنیان شدن باید طی یک برنامه ریزی در یک بازه زمانی مناسب، تمهیدات و الزاماتی را جهت موفقیت در این زمینه مهیا کنند.

مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف همچنین گفت: مطالعه قوانین و مقررات جدید و تلاش برای رعایت الزامات مربوطه، می تواند در جهت تسهیل و تسریع در حرکت به سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح فرایندهای دانش بنیان برای شرکت های عضو پارک علم و فناوری گیلان

تشریح فرایندهای دانش بنیان برای شرکت های عضو پارک علم و فناوری گیلان