مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-17سياسي

حل معضلات اقتصادی، نیازمند مدیریت بهتر و بهره گیری از نخبگان است


متاسفانه همچنان شاهد معضلاتی همچون فقر، گرانی، بیکاری و ارزش پایین پول ملی هستیم؛ و متاسفانه علی رغم تلاش های صورت گرفته آنچنان که باید این معضلات برطرف نشده است که خود نیاز به مدیریت بهتر و برنامه ریزی های دقیق تر و موشکافانه .

- ایسنا/قم مرجع تقلید شیعیان گفت: متاسفانه همچنان شاهد معضلاتی همچون فقر، گرانی، بیکاری و ارزش پایین پول ملی هستیم؛ و متاسفانه علی رغم تلاش های صورت گرفته آنچنان که باید این معضلات برطرف نشده است که خود نیاز به مدیریت بهتر و برنامه ریزی های دقیق تر و موشکافانه تر دارد و بهره گیری از نخبگان حوزه های مربوطه را می طلبد.

آیت الله العظمی نوری همدانی امروز 26 آبان ماه در دیدار با وزیر نفت کشور، عنوان کرد: باید عقلانیت همراه با عاطفه در مدیریت کشور وجود داشته باشد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، وی با تشکر از زحمات و تلاش وزیر نفت، متذکر شد: این تلاش ها و پیشرفت ها باید در سفره مردم نمود لازم را داشته و محسوس باشد.

آیت الله نوری همدانی گفت: در اسلام مطالب فراوانی پیرامون نحوه رفتار و منش مدیریت مسوولان و مدیران وجود دارد؛ یکی از آنها نامه 53 نهج البلاغه است که در این منشور مدیریت و مملکت داری حضرت امیرالمومنین (ع) بر سه نکته تاکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضلات اقتصادی، نیازمند مدیریت بهتر و بهره گیری از نخبگان است

حل معضلات اقتصادی، نیازمند مدیریت بهتر و بهره گیری از نخبگان است