مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:272023-11-04سياسي

چالش های داخلی رژیم صهیونیستی موازنه قدرت را به سود محور مقاومت تغییر داد


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه زرندیه گفت: چالش های داخلی رژیم صهیونیستی و افزایش توان گروه های مقاومت، موازنه قدرت را به سود محور مقاومت تغییر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، همزمان با 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی حجت الاسلام حسین منصوری مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه زرندیه در مراسم راهپیمایی اظهار داشت: خداوند به مومنان وعده قطعی داده تا در صورت ایستادگی و مقاومت در جبهه حق، مومنان را مورد حمایت قرار داده و از سختی ها خارج و پیروزی حتمی را نصیب آنان خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید از دشمن و تجهیزات آن هراس داشت، یادآور شد: فلسطینیان غیور در این روزها این نکته را به صورت عملی به اثبات رساندند و با عملیات متحیرانه طوفان الاقصی دنیا را مبهوت خود کردند.

حسین منصوری تلاش برای ایجاد بازدارندگی و آمادگی همه جانبه و توانمندی فکری و عملی داخلی را از جمله توصیه های خداوند در قرآن کریم به مومنان خواند و افزود: باید با فراهم کردن اسباب وحشت دشمنان تمرکز فکری، روحی و روانی دشمنان را بگیریم و در هیچ وضعیتی نسبت به دشمنان خوش گمان نباشیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه زرندیه با بیان اینکه این روزها شاهد کاهش توان بازدارندی رژیم صهیونیستی هستیم؛ خاطرنشان کرد: چالش های داخلی رژیم صهیونیستی و شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های داخلی رژیم صهیونیستی موازنه قدرت را به سود محور مقاومت تغییر داد

چالش های داخلی رژیم صهیونیستی موازنه قدرت را به سود محور مقاومت تغییر داد