مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 20:502023-10-28حوادث

دستگیری زوج سارق در گرگان


فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری سارقان حرفه ای در گرگان که از طریق سایت دیوار طعمه های خود را انتخاب می کردند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ علی تجری بعدازظهر شنبه 6 آبان 1402 در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان گرگان ، تحقیقات برای شناسایی سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با تاکید اینکه نیروی انتظامی چشم بیدار جامعه بوده و اجازه جولان به سارقان را نخواهد داد، گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری 15 شهرستان گرگان و تحقیقات تخصصی  پلیس آگاهی زوج سارق حرفه ای با هماهنگی مراجع قضایی در گرگان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان دامه داد: در تحقیقات به عمل آمده و با ارائه مستندات از سوی ماموران، سارقان چاره ای به جز این نداشتند که به سرقت خود اعتراف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در ادامه با اشاره به شگرد متهمان در انجام سرقت بیان کرد: متهمان در سایت فروش دیوار طعمه های خود را شناسایی و پس از تماس و تعیین محل بازدید با استفاده از غفلت شاکی، اموال را سرقت کرده و از محل متواری می شدند.

این مقام مسئول با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت و کلاهبرداری در شهرهای مختلف کشور به عموم شهروندان و به ویژه کاربران فضای مجازی توصیه کرد در خصوص خرید از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زوج سارق در گرگان

دستگیری زوج سارق در گرگان