مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:552023-10-30ورزشي

انتقاد نماینده مجلس از سلبریتی ها و ورزشکاران


نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در داخل کشور خودمان هم شاهد بودیم که سال گذشته برخی از ورزشکاران ، بازیگران ، سلبریتی ها و دانشجونماها بابت مرگ یک خانم چندین ماه کشور را به آشوب کشاندند و سوالمان از این افراد آن است که الان کجا هستید؟ آنان اگر حسن .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر،  یک نماینده مجلس گفت: اگر ما شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دهیم، به این علت است که آنان سالیان سال است که بر مردم جهان ظلم و ستم می کنند.

  سیدمحمود نبویان عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد شورای امنیت و سازمان ملل در وقایع اخیر و عدم حمایت از فلسطین، گفت: نهادهای بین المللی واکنشی جدی علیه اقدامات رژیم صهیونیستی نشان ندادند و به وظایف خود به خوبی عمل نکردند.

حتی آمریکا، رژیم صهیونیستی را از لحاظ تسلیحات نظامی تجهیز می کند تا علیه مردم مظلوم فلسطین به کار گرفته شود.

جالب است که رسانه های بیگانه از جمله بی بی سی و اینترنشنال هیچ واکنشی نسبت به جنایات صهیونیست ها نشان نمی دهند و در مقابل این جنایات سکوت کرده اند.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در داخل کشور خودمان هم شاهد بودیم که سال گذشته برخی از ورزشکاران، بازیگران، سلبریتی ها و دانشجونماها بابت مرگ یک خانم چندین ماه کشور را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده مجلس از سلبریتی ها و ورزشکاران

انتقاد نماینده مجلس از سلبریتی ها و ورزشکاران