مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-06سياسي

تهدیدات حریم شهر تهران را باید به فرصت تبدیل کرد


هرگونه بارگذاری در حریم باید در راستای صیانت و توسعه پایدار و مبتنی بر حفظ عرصه های محیط زیستی و آخرین هاله تنفس گاهی شهر و تبدیل تهدیدها به فرصت باشد.

- مدیرکل حریم شهرداری تهران گفت: هرگونه بارگذاری در حریم باید در راستای صیانت و توسعه پایدار و مبتنی بر حفظ عرصه های محیط زیستی و آخرین هاله تنفس گاهی شهر و تبدیل تهدیدها به فرصت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی درخصوص چالش ها و فرصت های پیش روی حریم منطقه 22 با حضور علی اکبرفسایی مدیرکل حریم شهرداری تهران، مسعود نصرتی شهردار منطقه 22 و جمعی از معاونین و مدیران ادارات تابعه برگزار شد.

فسایی در این جلسه به بررسی اجمالی اقدامات انجام شده برای صیانت از حریم منطقه 22 پرداخت و ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در این منطقه، گفت: رویکرد مدیریت منطقه 22 شهرداری تهران در صیانت از حریم با توجه به برنامه های اعلامی بسیار مثمر ثمر بوده است.

وی ادامه داد: حریم شهر تهران به خصوص حریم منطقه 22 دارای ظرفیت های گردشگری نهفته و طبیعی است و پتانسیل تبدیل شدن به قطب گردشگری ویژه پایتخت و حتی شهرهای اطراف را دارد.

فسایی این تفکر که حریم شهر تهران از پایتخت جدا است را تفکری خطرناک دانست و گفت: تاثیرات متقابل شهر تهران بر حریم و بالعکس برکسی پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات حریم شهر تهران را باید به فرصت تبدیل کرد

تهدیدات حریم شهر تهران را باید به فرصت تبدیل کرد