مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-14سياسي

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی معتقد به جوانگرایی و مخالف تندروی است


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: شعار ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی «عقلانیت، معنویت و عدالت» است و اگر کسی بخواهد با تندروی کار سیاسی کند با او میانه ای نداریم زیرا دشمن با این قبیل کارها به دنبال ناامیدی جوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، غلامعلی حداد عادل در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین که عصر امروز در حسینیه آیت الله شالی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نتیجه جنگ غزه درسی برای تمام جهان است که چهره واقعی غرب به رهبری آمریکا را بشناسند که همواره خود را مظهر اخلاق و نماد صلح معرفی می کردند و با همین شعارهای دروغ به دنبال توسعه نفوذ در کشورهای مختلف بودند.

وی با بیان اینکه مرور تاریخ 75 ساله رژیم صهیونیستی تاییدکننده پوشالی بودن ادعاهای دموکراسی خواهی غرب است، افزود: غربی ها سالهاست ادعا می کنند در جنگ جهانی دوم هیتلر به یهودی ها ظلم کرده است.

این موضوع چه ربطی به اعراب و مسلمانان دارد که باید تاوان بدهند؟ آن ها با کدام منطق یک ملت را آواره و خاک یک کشور را به صهیونیست ها اهدا کردند؟ در موضوع فلسطین کدام یک از مقررات سازمان ملل رعایت شده است؟ عضو مجمع تشخیص مصلت نظام ادامه داد: مدت هاست مشاهده می کنیم آمریکایی ها می گویند ایران باید از نظم نوین جهانی پیروی کند در حالی که در همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی معتقد به جوانگرایی و مخالف تندروی است

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی معتقد به جوانگرایی و مخالف تندروی است