مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-23دانش

برگزاری اولین رویداد «کافه فناوری» در دانشگاه سمنان


معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از برگزاری نخستین رویداد «کافه فناوری» به همت کارشناسان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برای دانشجویان ریاضی، - ایسنا/سمنان معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از برگزاری نخستین رویداد کافه فناوری به همت کارشناسان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برای دانشجویان ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه سمنان خبرداد.

دکتر حمیدرضا محمدیان سمنانی، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان یکم آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: رویدادهای هفتگی کافه فناوری با هدف حرکت در مسیر ایجاد دانشگاه کارآفرین و هدایت دانشجویان به سوی کارآفرینی و فناوری در برنامه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان جای گرفته است.

وی ادامه داد: در این رویداد، کارشناس پذیرش و ارزیابی پارک به همراه کارشناس تجاری سازی، ضمن معرفی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و نحوه پذیرش در این مجموعه، حمایت های مادی و معنوی از فناوران را ارائه و به کلیه پرسش های دانشجویان پاسخ می دهند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان افزود: دانشجویان علاقمند به فضای کسب وکار می توانند با هماهنگی قبلی برای بازدید از شرکت های فناور مستقر در پارک درخواست داده و از نزدیک فضای کسب وکار شرکت های فناور و دانش بنیان را ملاحظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین رویداد «کافه فناوری» در دانشگاه سمنان

برگزاری اولین رویداد «کافه فناوری» در دانشگاه سمنان