مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-17سياسي

تذکر به وضعیت بد راه های دیشموک در نماز جمعه


امام جمعه دیشموک نسبت به وضعیت نامطلوب راه های دیشموک تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به جنایات و کودک کشی های رژیم غاصب اسراییل بیان کرد: درگیری هایی که بین ارتش صهیونیستی با جنبش حماس و جهاد اسلامی در سالهای اخیر رخ داده است هر بار کوتاهتر از قبل بوده است و در نهایت به دلیل قدرت مقاومت، صهیونیست ها با تن دادن به شروط مقاومت مجبور به آتش بس می شدند.

حجت الاسلام راوند با بیان اینکه تعداد تلفات رژیم صهیونیستی در جنگ چهل روزه اخیر با تلفات آنها در همه جنگ های قبلی برابری می کند، افزود: در صورت ادامه دار بودن جنگ تلفات این رژیم قطعا به مراتب گسترده تر خواهد شد.

وی حضور سربازان این رژیم در غزه و سایر محله های شهر را سبب طولانی تر شدن جنگ دانست و گفت: با توجه به اینکه نیروهای مقاومت از مین ها  و تله های انفجاری و پهبادهای انتحاری علیه دشمن غاصب استفاده میکنند و در کمین سربازان، تانکها و تجهیزات دشمن نشسته اند، هزینه های انسانی آنها را افزایش خواهد داد و یقینا حق پیروز خواهد شد.

  امام جمعه دیشموک آسیب های اقتصادی و مهاجرت صهیونیستها به خاطر نبود امنیت و هزینه های هنگفت نظامی در جنگ با غزه را زمینه ساز سرنگونی دولت نتانیاهو برشمرد و افزود: هم اکنون زمزمه این سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر به وضعیت بد راه های دیشموک در نماز جمعه

تذکر به وضعیت بد راه های دیشموک در نماز جمعه