مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-24فرهنگي

خواننده پاپ از تجربه بازیگری می گوید


حمید عسکری مافیا را بازی مورد علاقه اش عنوان کرد و از انجام این بازی در گروهش گفت: ما در گذشته با بچه های ارکسترمان در هتل هایی که برای کنسرت می رفتیم، - این روزها بازی شب های مافیا، به یکی از رایج ترین رئالیتی شوهای ایرانی تبدیل شده که تفاوت سری های مختلف آن، در سناریوی بازی و چهره هایی است که با عنوان پلیر در بازی حضور دارند.

ماهرخ عباسپور: چهره های مختلفی از دنیای بازیگری، موسیقی و ورزش که به واسطه ماهیت این بازی، مخاطب را تا حدودی با کاراکتر واقعی این ستاره ها آشنا می کند.

حمید عسکری آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ که در سال 1386 با نخستین آلبومش به نام کما موفق به کسب عنوان پرفروش ترین آلبوم موسیقی ایران شد، یکی از بازیکنان سری زودیاک شب های مافیاست.

او در این بازی به تجربه متفاوتی از جنس رئالیتی شو پرداخته است که در این گفتگو به آن می پردازیم.

حمید عسکری که سال ها در حوزه موسیقی فعالیت کرده است، به ورودش به حوزه تصویر اشاره کرد و تجربه بازیگری را سخت و پرچالش دانست.

او از سختی های کار در این حوزه گفت: من سال ها در حوزه موسیقی کار کرده ام و وقتی وارد فضای سینما شدم، دیدم که چقدر کار طاقت فرسایی است.

وقتی از بیرون و به عنوان بیننده، فضای تصویر را دنبال میکنی شاید متوجه سختی ها و چالش های این حوزه نباشی، اما وقتی به این حوزه ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواننده پاپ از تجربه بازیگری می گوید

خواننده پاپ از تجربه بازیگری می گوید