مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:352023-10-25سياسي

نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس سمنان


آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل به مناسبت آغاز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل با حضور هاشمی استاندار سمنان در سمنان برگزار شد.

- سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 3 آبان 1402 در آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان پسرانه شاهد شهرستان سمنان اظهار کرد: ما هر روز باید آمادگی کامل در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی را در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری داشته باشم.

استاندار سمنان گفت: در راستای مقابله با تهدیدات دشمن و آمادگی کامل در برابر این مهم، تدوین برنامه ویژه و جامع در بخش نرم افزاری حوزه پدافند غیرعامل امری ضروری و حائز اهمیت است.

وی افزود: این هفته فرصت ارزنده ای در راستای جهاد تبیین و اطلاع رسانی و آموزش همگانی در حوزه پدافند غیرعامل در بخش های پزشکی، عمرانی و اقتصادی و سایر موارد است.

هاشمی خاطرنشان کرد: مسائل زیست محیطی، امنیت غذایی، سلامت افراد، حفاطت از زیرساخت ها و سایر موارد از جمله بخش هایی است که در حوزه پدافند غیرعامل مَد نظر قرار دارد.

استاندار سمنان تصریح کرد: حضور میدانی در بین مردم، تبیین و اطلاع رسانی اقدامات انجام گرفته در حوزه پدافند غیرعامل در راستای افزایش اعتماد و امیدآفرینی بسیار حائز اهمیت است که تاکنون روند این مهم توسط اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان به خوبی انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس سمنان

نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس سمنان