مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 08:002023-10-28اقتصادي

این افراد زمین 400متری می گیرند


باید مهاجرت معکوس انجام شود تا در مرحله ای که روستاییان به مرکز استان ها مهاجرت کرده اند، بتوانیم تسهیلات ویژه ای در روستا ها و شهر های کوچک ارائه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، محمدرضا رضایی کوچی گفت: حدود 6 میلیون خانواده متقاضی خانه دار شدن هستند که برای 4 میلیون نفر از آن ها برنامه ریزی کرده ایم و زمین آن آماده شده و امیدواریم وزارت مسکن و شهرسازی با قوانینی که برایش پیش بینی شده بتواند مابقی زمین ها را آماده کرده و در اختیار مردم قرار دهد.

رضایی کوچی خاطرنشان کرد: صنعت ساختمان موضوعی است که مجلس و دولت به آن اهتمام ویژه ای دارند و با همین رویکرد سه قانون را در مجلس یازدهم تصویب و در اختیار دولت قرار داده ایم.

قوانین خوبی در حوزه مسکن داریم از جمله؛ قانون جهش تولید مسکن، قانون مالیات برخانه های خالی، قانون ساماندهی زمین و اجاره مسکن که با رویکرد کمک به صاحبخانه شدن هموطنان تصویب شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در کشورمان در مصالح ساختمان و مسکن خودکفا هستیم و نیازی به خارج از کشور نداریم، گفت: همچنین نیروی انسانی، نیروی ماهر و مصالح خوب همه چیز آماده است و قانون نیز کاملا در اختیار دولت است؛ انتظار این است یک میلیون واحدی که نیاز کشور است ساخته شد و این اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این افراد زمین 400متری می گیرند

این افراد زمین 400متری می گیرند