مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-16اجتماعي

ایجاد« شهر کودک و نوجوان »؛ از شهر بازی تا باغ و فروشگاه برای زیر 18 ساله ها


شهر کودک و نوجوان شامل شهر بازی ، سینما، فروشگاه ، باغ ایرانی ، بازی و کتابخانه برای استفاده تمامی کودکان و نوجوانان زیر 18 سال می شود.

- شهر کودک و نوجوان شامل شهر بازی ، سینما، فروشگاه ، باغ ایرانی ، بازی و کتابخانه برای استفاده تمامی کودکان و نوجوانان زیر 18 سال می شود.

بنا بر اعلام مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با تصویب مجلس، این کانون مکلف به ایجاد شهرهای کودک و نوجوان توسط بخش غیردولتی شده است؛ این شهر شامل بخش های مختلفی اعم از شهربازی، سینما، فروشگاه، باغ ایرانی، بازی و کتابخانه برای استفاده تمامی کودکان و نوجوانان زیر 18 سال می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بند الحاقی 1 ماده 89 لایحه برنامه هفتم توسعه، وزارت آموزش و پرورش از طریق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکلف است با همکاری وزارت راه و شهرسازی، استانداری ها، شهرداریها و سایر دستگاه های اجرایی در قالب پرداخت تسهیلات و بهره برداری زمین با حفظ مالکیت در مراکز استان ها نسبت به ایجاد شهر کودک و نوجوان (رشد، سرگرمی)، (سرگرمی، خلاقیت)، (سرگرمی، مهارت) توسط بخش غیردولتی اقدام کند.

  همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسئول هدایت و نظارت این شهرهای کودک و نوجوان است و آیین نامه اجرایی این بند باید حداکثر ظرف سه ماه پس از ابلاغ این قانون با پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد« شهر کودک و نوجوان »؛ از شهر بازی تا باغ و فروشگاه برای زیر 18 ساله ها

ایجاد« شهر کودک و نوجوان »؛ از شهر بازی تا باغ و فروشگاه برای زیر 18 ساله ها