مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-06اقتصادي

نماینده مجلس: از یک میلیون واحد مسکن در سال، 300 هزار واحد هم ساخته نشد


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی: از یک میلیون مسکنی که چشم انداز قانون بود، به نظر من 300 هزار مسکن هم تاکنون ساخته نشده است و امروز بزرگترین مشکل در عدم رسیدن به افق یک میلیون مسکن در سال، - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی: از یک میلیون مسکنی که چشم انداز قانون بود، به نظر من 300 هزار مسکن هم تاکنون ساخته نشده است و امروز بزرگترین مشکل در عدم رسیدن به افق یک میلیون مسکن در سال، بحث نظام تامین مالی و عدم مشارکت بانک ها است.

عادل نجف زاده در رابطه با وضعیت قیمت مسکن، اظهار داشت: قیمت مسکن پایین نیامده است بلکه تا حدودی به ثبات رسیده است ابزارهای قانونی که امروز مجلس در اختیار دولت قرار داده، به اندازه ای قوی و قدرتمند است که دولت می تواند از آنها در کنترل و مهار قیمت افسار گسیخته مسکن استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفقنا؛ عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از این موارد قانون مالیات بر خانه های خالی است که وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی کشور در حال آماده سازی بسترهای اجرای این قانون هستند.

چراکه بسیاری از مسکن ها که ساخته شدند اما در چرخه استفاده قرار نگرفتند و مطمئن باشید که اگر این قانون اجرایی شود در کنترل قیمت بازار مسکن موثر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: از یک میلیون واحد مسکن در سال، 300 هزار واحد هم ساخته نشد

نماینده مجلس: از یک میلیون واحد مسکن در سال، 300 هزار واحد هم ساخته نشد