مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-14سياسي

چند روایت درباره عملیات «والفجر4»


عملیات «والفجر 4» که با هدف تصرف «دره شیلر» در دو محور بانه و مریوان انجام شد، با تصرف اغلب ارتفاعات در هر دو محور همراه بود، لیکن بر اثر پاتک های دشمن روی قله های کانی مانگا، - عملیات والفجر 4 که با هدف تصرف دره شیلر در دو محور بانه و مریوان انجام شد، با تصرف اغلب ارتفاعات در هر دو محور همراه بود، لیکن بر اثر پاتک های دشمن روی قله های کانی مانگا، برخی از قله های آن ارتفاع دست به دست شد و در نهایت در اشغال دشمن باقی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مرحله چهارم عملیات، رزمندگان اسلام تلاش زیادی را برای تثبیت قله های کانی مانگا انجام دادند که علی رغم جان فشانی های فراوان امکان تثبیت کامل همه این قلل فراهم نشد.

رزمندگان دلیر لشکر 27 محمد رسول الله (ص)، روایت های مختلف و متعددی از این مرحله از عملیات در اواخر آبان 1362، به زبان آوردنده اند که به مناسبت ایام سالگرد آن منتشر می شود: حمید غفاری؛ فرمانده گروهان سوم گردان حبیب بن مظاهر: مرحله سوم عملیات والفجر 4 که تمام شد، بچه ها را به کمپ گردان حبیب در اردوگاه شیلر برگرداندیم.

خب؛ حوادث آن چند روز سخت از عملیات، شهادت 27 نفر و مجروحیت بیش از 50 نفر از همرزمان مان، تأثیر زیادی بر روحیه بسیجی های گردان گذاشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند روایت درباره عملیات «والفجر4»

چند روایت درباره عملیات «والفجر4»