مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-06اقتصادي

با چهار روز کار کردن کارمندان مخالفم


لیندنر روز جمعه در یک رویداد سیاسی در لوسرن سوییس گفت: در تاریخ هرگز جامعه ای با کمتر کار کردن، رفاه خود را افزایش نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از بلومبرگ، کریستین لیندنر، وزیر دارایی آلمان، ایده چهار روز کاری در هفته را رد کرد تا دستمزد کامل در بزرگ ترین اقتصاد اروپا به هنجار تبدیل شد.

لیندنر اواخر روز جمعه در یک رویداد سیاسی در لوسرن سوییس گفت: در تاریخ هرگز جامعه ای با کمتر کار کردن، رفاه خود را افزایش نداده است.

ایده کوتاه شدن هفته های کاری از زمانی که همه گیری کووید، برنامه های کارکنان را تغییر داد و به بسیاری از افراد نشان داد که چگونه روش های مختلف کار می تواند زندگی آنها را بهبود بخشد، مورد توجه قرار گرفت.

برنامه های آزمایشی نشان می دهند که چنین تنظیمی می تواند منجر به کاهش استرس و اضطراب در بین کارگران و همچنین افزایش کارایی و درآمد برای کارفرمایان شود.

حدود 50 شرکت در آلمان قصد دارند در یک پروژه شش ماهه که از فوریه آغاز می شود تعداد روزهای کاری را کاهش دهند.

بسیاری از کارمندان معتقدند ایده چهار روز در هفته کار کردن می تواند به سلامت روان آنها کمک کند، برخی از فعالان اقتصادی دنیا پیشنهاد می دهند می توان با تعداد روزهای بیشتر اما تعداد ساعات کاری بیشتر کمبود یک روز در هفته را پوشش داد به عنوان مثال هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با چهار روز کار کردن کارمندان مخالفم

با چهار روز کار کردن کارمندان مخالفم