مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 22:552023-10-30پزشكي

تبعات انفجار باتری سیگار الکترونیک / 7000 ماده شیمیایی در دود سیگار


تحقیقات نشان داده است که بیش از 80 درصد افرادی که سیگارهای الکترونیکی استفاده می کنند، مصرف همزمان سیگار را هم دارند و اینگونه نیست که اگر کسی سیگار الکترونیک بکشد دیگر سیگار مصرف نکند؛ - تحقیقات نشان داده است که بیش از 80 درصد افرادی که سیگارهای الکترونیکی استفاده می کنند، مصرف همزمان سیگار را هم دارند و اینگونه نیست که اگر کسی سیگار الکترونیک بکشد دیگر سیگار مصرف نکند؛ زیرا بعد از مدتی سیگار الکترونیک وابستگی روانی و جسمی فرد به سیگار را تامین نمی کند.

رییس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت با هشدار نسبت به افزایش مصرف سیگارهای الکترونیک و عوارض آنها گفت: گزارشات زیادی از انفجار باتری این محصولات رسیده است که منجر به متلاشی شدن استخوان فک، دندان ها و بافت صورت مصرف کننده و حتی مرگ وی شده است.

  مهندس بهزاد ولی زاده در گفت وگو با ایسنا، درباره تاثیر تغییر نام برخی سیگارها با نشان ایرانی بر کاهش مصرف این کالای آسیب رسان سلامت، گفت: این طرح با هدف کاهش مصرف دخانیات مطرح نشده است.

جدا از تاثیر نام گذاری بر مصرف، موضوعی که توجه جوانان و نوجوانان را بیشتر جلب می کند، طراحی جذاب بسته بندی محصولات دخانی است که وزارت بهداشت در این خصوص دستورالعملی را برای بسته بندی استاندارد این محصولات تدوین کرده و در انتظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات انفجار باتری سیگار الکترونیک / 7000 ماده شیمیایی در دود سیگار

تبعات انفجار باتری سیگار الکترونیک / 7000 ماده شیمیایی در دود سیگار