مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:162023-11-15بين الملل

خزعلی: نسبت به نسل کشی در غزه شاهد اتفاق نظر کشورهای اسلامی هستیم


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: همکاری های بسیار خوبی در زمینه زنان می توانیم رقم بزنیم و نقاط اشتراک بسیار زیادی با کشورهای اسلامی در حوزه زنان و همچنین غزه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: در جده دیدارهای خوبی با دبیرکل سازمان همکاری های اسلامی، نخست وزیر بنگلادش، وزیر خارجه اندونزی و مسئول حقوق بشر عربستان سعودی داشتیم.

وی افزود: همکاری های بسیار خوبی در زمینه زنان می توانیم رقم بزنیم و نقاط اشتراک بسیار زیادی با کشورهای اسلامی در حوزه زنان و همچنین غزه داریم.

خزعلی گفت: قرار شد در گروهی بعنوان خانواده بسیاری از مسائلی که مرتبط است به بوم خانواده و نوع نگاه بومی در کشورهای اسلامی به خانواده همکاری هایی مشترکی داشته باشیم.

معاون امور زنان رییس جمهور گفت: چهار سال ابتدایی زوجین برای نوهمسران برنامه ای مصوب شده در دو استان بصورت آزمایشی انجام می پذیرد و امیدواریم سال آینده گسترش یابد.

خزعلی گفت: بسیاری از دانشگاه ها اعلام کردند که آمادگی پذیرش دختران فلسطینی و افغانستانی را که شرایط تحصیل برایشان فراهم نیست، دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: نسبت به نسل کشی در غزه شاهد اتفاق نظر کشورهای اسلامی هستیم

خزعلی: نسبت به نسل کشی در غزه شاهد اتفاق نظر کشورهای اسلامی هستیم