مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 23:052023-11-06حوادث

باز هم زنده گیری مار سمی در گرگان!


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، زنده گیری یک حلقه مار سمی دیگر در یکی از روستاهای شهرستان گرگان را تأیید کرد.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، زنده گیری یک حلقه مار سمی دیگر در یکی از روستاهای شهرستان گرگان را تأیید کرد.

موسی الرضا صفری شامگاه دوشنبه 15 آبان ماه 1402 در گفت وگو با ایسنا از زنده گیری یک حلقه مار سمی در یکی از مناطق روستایی شهرستان گرگان خبر داد و اظهار کرد: پس از تماس تلفنی شهروندان با شماره 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی در خصوص مشاهده یک حلقه مار از نوع کفچه مار نیروهای آتش نشانی ایستگاه شماره پنج گرگان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان مار مذکور را روبروی درب ورودی حیاط منزل مسکونی واقع در ابتدای روستای سعدآباد مشاهده کردند، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی گرگان با اقدامات تخصصی و حفظ خونسردی، عملیات زنده گیری این مار که از انواع مارهای سمی و خانواده افعی ها، مار کبری بود را با موفقیت انجام دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از انتقال کفچه مار به بیرون از محدوده شهری خبر داد و افزود: این گونه پس از انتقال به دامان طبیعت در منطقه ای خالی از سکنه رهاسازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم زنده گیری مار سمی در گرگان!

باز هم زنده گیری مار سمی در گرگان!