مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-01بين الملل

لبنان: درخواست آلمان برای اعزام نیرو با هدف خارج کردن اتباع خود «قانونی» است


وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد، درخواست آلمان درخصوص اعزام نیروی نظامی به لبنان برای تخلیه اتباع خارجی «قانونی» است و دولت مجاز به تایید آن است.

- لبنان: درخواست آلمان برای اعزام نیرو با هدف خارج کردن اتباع خود قانونی است وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد، درخواست آلمان درخصوص اعزام نیروی نظامی به لبنان برای تخلیه اتباع خارجی قانونی است و دولت مجاز به تایید آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه لبنان در این بیانیه اعلام کرد، روزنامه الاخبار روز گذشته گزارشی را تحت عنوان آلمان می خواهد به لبنان نیروی نظامی اعزام کند منتشر کرد که این گزارش حاوی اطلاعاتی نادرست و پراکنده درخصوص اختیارات این وزارتخانه و نقش آن در اعطای مجوز به نیروهای خارجی جهت ورود به لبنان و مسئولیت موافقت با ورود نظامیان آلمانی به این کشور است.

براساس گزارش النشره، در بیانیه مذکور همچنین آمده است، نقش وزارت خارجه مبتنی بر اصول درخواست ارجاع شده به آن و هماهنگی آن با توافق وین برای روابط دیپلماتیک از سوی حق دولت درخواست کننده برای تأمین امنیت اتباع خود و تخلیه آنها در صورت لزوم و لطمه نزدن به حاکمیت لبنان است.

این وزارتخانه روز گذشته این درخواست را برای قرار دادن در جدول کار کابینه به دبیرخانه ارجاع داده تا درخصوص آن تصمیم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان: درخواست آلمان برای اعزام نیرو با هدف خارج کردن اتباع خود «قانونی» است

لبنان: درخواست آلمان برای اعزام نیرو با هدف خارج کردن اتباع خود «قانونی» است