مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-06اقتصادي

ارسال کالا از بندر چابهار به هندوستان ظرف 4 روز


با برقراری سرویس حمل دریایی مستقیم کانتینری در راستای سیاست های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر فعال سازی سواحل مکران و عملیاتی کردن بندر چابهار، - با برقراری سرویس حمل دریایی مستقیم کانتینری در راستای سیاست های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر فعال سازی سواحل مکران و عملیاتی کردن بندر چابهار، صادرات و واردات محصولات باغی و یخچالی بین ایران و هند آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال برقراری سرویس مستقیم حمل کانتینری و ورود کانتینرهای یخچالی از سوی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بین چابهار و هندوستان، بندر چابهار دوباره به شبکه حمل ونقل صادرات و واردات محصولات باغی و یخچالی پیوست.

56 تی ای یو کانتینر یخچالی حاوی محصولات سیب و خرمای صادراتی با یک فروند کشتی متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از بندر شهید بهشتی عازم هندوستان شد.

زمان حمل مستقیم محمولات کانتینری از بندر چابهار به هند، 4 روز برآورد شده و گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون سرویس های مستقیم حمل کانتینری خود بین بنادر چین، هند، امارات و بندر چابهار را با قیمت های رقابتی گسترش داده است.

این امر منجر به افزایش حجم عملیات کانتینری بندر چابهار به عنوان دروازه محور شرق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کالا از بندر چابهار به هندوستان ظرف 4 روز

ارسال کالا از بندر چابهار به هندوستان ظرف 4 روز