مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-12بين الملل

سبد نیل، موسی و تونل های حماس


تاریخ قوم بنی اسراییل به ما درسی می آموزد که اگر سبد موسی از درون نیل به قصر فرعون رسید، حتماً فرزندانی از غزه هم از درون تونل ها، به آینده تاریخ برای انتقام این ددمنشی ها خواهند رسید.

- تاریخ قوم بنی اسراییل به ما درسی می آموزد که اگر سبد موسی از درون نیل به قصر فرعون رسید، حتماً فرزندانی از غزه هم از درون تونل ها، به آینده تاریخ برای انتقام این ددمنشی ها خواهند رسید.

در منطق آن فرعونِ نابکار قدیمی، تنها پسران تازه متولد شده، هدف تیغ سر بری و کشتن بی ترحم سربازان بودند و در منطق توراتِ نخوانده ی نتانیاهو و انجیل ندیده ی بایدن، این صاحبان قدرت های هزاران بار مخرب تر از فرعون، پسران، دختران، زنان، مردان غیرنظامی و حتی بیماران در بیمارستان کشته می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب احمدزاده در یادداشتی نوشت: من یقین دارم که هولوکاست علیه قوم موسی صورت پذیرفته است، بحث های بی مورد بود یا نبود هولوکاست در زمانه جنگ دوم جهانی را رها کنید، بیایید همگی بپذیریم که دست کم در چند هزار سال پیش تر از قرن بیستم هولوکاستی مورد پذیرش و قبول همه ادیان (حتی تأیید شده در روایات و کتب مقدس دینی ما مسلمانان) واقع شده، در همان زمانی که خوابگزاران فرعون خبر از آمدن نوزادی به نام موسی و واژگونی تاج و تخت فرعون دادند و دستور صادره این جنایتکار (در حرکتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبد نیل، موسی و تونل های حماس

سبد نیل، موسی و تونل های حماس