مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-28سياسي

اولویت دهی حفظ منابع و محیط زیست در مدیریت پسماند شیراز


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز با اشاره به پروژه های در دست اقدام این سازمان گفت: سازمان پسماند همواره حفظ منابع، سرمایه ها و محیط زیست را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز با اشاره به پروژه های در دست اقدام این سازمان گفت: سازمان پسماند همواره حفظ منابع، سرمایه ها و محیط زیست را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله خوشبخت امروز، 6 آبان با بیان اینکه در حوزه پسماند 3 پروژه با حضور وزیر کشور در سفر رییس جمهور به فارس افتتاح و عملیات اجرایی 5 پروژه زیست محیطی نیز آغاز شد، اظهار کرد: شهرداری شیراز با دارا بودن یکی از پیشرفته ترین و دقیق ترین سیستم های دفع پسماند در کشور در تلاش است تا با توسعه تخصصی سایت برمشور در راستای کاهش هرچه بیشتر عوارض و مشکلات ناشی از دفع پسماندهای شهری گام بردارد.

وی بیان کرد: خاکبرداری و عایق بندی سلول شماره 5 دفن پسماند عادی و سلول شماره شماره 3 دفن پسماند عفونی و لاگون ذخیره سازی روانآب بیوکمپوست در محل پردازش و دفن پسماند برمشور با حجم خاکبرداری بیش از 650 هزار متر مکعب از جمله پروژه هایی است که با هدف دفن بهداشتی، مهندسی پسماند، کنترل شیرابه و جلوگیری از آلودگی آب های زیر زمینی و خاک و با اعتباری بالغ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دهی حفظ منابع و محیط زیست در مدیریت پسماند شیراز

اولویت دهی حفظ منابع و محیط زیست در مدیریت پسماند شیراز