مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 20:202023-10-30اقتصادي

احداث شهر بین المللی سلامت شیراز با مساحت 1000 هکتار


استاندار فارس از احداث شهر بین المللی سلامت با مساحت یک هزار هکتار در یکی از بهترین مراتع استان خبر داد و گفت: در نیمه اول سال 1404 زیرساخت های این شهر فراهم خواهد شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس از احداث شهر بین المللی سلامت با مساحت یک هزار هکتار در یکی از بهترین مراتع استان خبر داد و گفت: در نیمه اول سال 1404 زیرساخت های این شهر فراهم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدهادی ایمانیه عصر امروز، 8 آبان در بازدید از روند پیشرفت شهر بین المللی سلامت شیراز با بیان اینکه از دهه 80 ساخت شهر سلامت شیراز در دستور کار قرار گرفت، گفت: هدف از احداث این شهر، ماندگاری پزشکان و جامعه سلامت در کشور، جذب پزشکان خارج از کشور و رونق گردشگری سلامت است.

وی با بیان اینکه شهر بین المللی سلامت در یکی از بهترین مراتع استان احداث شده است، اظهار کرد: این شهر با مساحت یک هزار هکتار دارای بهترین آب و هوا بوده که با ساخت بیمارستان های هزار تخته، هتل، کلینیک های روزانه متنوع با رشته های مختلف و دیگر مراکز درمانی سهم بسزایی در بخش درمان و سلامت استان و گردشگری سلامت کشور ایفا خواهد کرد.

استاندار فارس با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی برای کارکنان شهر سلامت، تاکید کرد: مجتمع های ورزشی، خدمات و رفاهی، کارخانه داروی گران قیمت کم حجم، فرآوری گیاهان دارویی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث شهر بین المللی سلامت شیراز با مساحت 1000 هکتار

احداث شهر بین المللی سلامت شیراز با مساحت 1000 هکتار