مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 07:202023-10-24سياسي

6 طرح فناورانه جهاد دانشگاهی در سمنان اجرا شد


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: 6 طرح فناورانه و دانش بنیان در حوزه های معدن، کشاورزی، محیط زیست و خدمات پزشکی در این استان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، در نشست مشترک رییس و معاونان جهاد دانشگاهی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، زمینه های همکاری آموزشی، فرهنگی و پژوهشی طرفین بررسی شد.

علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان در این نشست با تشریح فعالیت ها و اقدامات شاخص جهاد دانشگاهی در حوزه علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی گفت: با تلاش و پیگیری های زیاد، سعی شده است تا خدمات و فعالیت های گسترده جهاد دانشگاهی در استان سمنان برای مردم ارائه شود.

وی افزود: در سال جاری، 6 طرح فناورانه و دانش بنیان در حوزه های معدن، کشاورزی، محیط زیست و خدمات پزشکی توسط جهاد دانشگاهی استان سمنان اجرا شده و از این بین، 2 محصول فناورانه با حضور وزیر کشور رونمایی و همچنین 2 طرح فناورانه نیز به عنوان طرح شاخص ملی معرفی شده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در حوزه خدمات پزشکی نیز مرکز درمان ناباروری، مرکز غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان زنان، مرکز ترمیم زخم دیابت نیز مجوزهای لازم اخذ شده و با کمک و مساعدت مسؤولان استان برای تجهیز و اختصاص ساختمان راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 طرح فناورانه جهاد دانشگاهی در سمنان اجرا شد

6 طرح فناورانه جهاد دانشگاهی در سمنان اجرا شد