مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-24بين الملل

پزشک انگلیسی: بیمارستان الشفاء غزه به یک گور جمعی تبدیل خواهد شد


فلسطینی مستقر در بیمارستان الشفاء در نوار غزه هشدار داد که این بیمارستان به عنوان بزرگترین بیمارستان غزه در صورت اتمام سوخت، به یک گور دسته جمعی تبدیل خواهد شد.

- پزشک انگلیسی-فلسطینی مستقر در بیمارستان الشفاء در نوار غزه هشدار داد که این بیمارستان به عنوان بزرگترین بیمارستان غزه در صورت اتمام سوخت، به یک گور دسته جمعی تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غسان ابو سته، پزشک عضو سازمان پزشکان بدون مرز در غزه که در حال حاضر در بیمارستان الشفاء نوار غزه مشغول به فعالیت است، امروز سه شنبه در گفت وگویی با شبکه خبری سی ان ان اظهار کرد، سوال اصلی این است، در صورتی که برق قطع شود، آیا چیزی از بیمارستان باقی خواهد ماند؟ پاسخ من منفی است، در صورت قطع برق، این بیمارستان یک گور جمعی خواهد شد.

ابو سته در ادامه گفت: در حال حاضر 150 بیمار وابسته به دستگاه تنفس مصنوعی داریم و به دلیل کمبودها، پزشکان نمی توانند اتاق های عمل و دستگاه های بی هوشی را به کار بیندازند، بیمارستان الان حدود 1700 زخمی را در خود جای داده که این سه برابر ظرفیت آن است.

این پزشک انگلیسی-فلسطینی با اشاره به قطع برق به مدت های طولانی تر و مکرر، تاکید کرد: بیمارستان الشفاء عملا به عنوان یک بیمارستان وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک انگلیسی: بیمارستان الشفاء غزه به یک گور جمعی تبدیل خواهد شد

پزشک انگلیسی: بیمارستان الشفاء غزه به یک گور جمعی تبدیل خواهد شد