مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-29سياسي

اختصاص1.4 میلیارد تومان اعتبار برای حوزه علمیه سرایان


امام جمعه سرایان با اشاره به قدیمی بودن ساختمان حوزه علمیه این شهرستان گفت: در این راستا یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و 400 میلیون تومان نیز آستان قدس کمک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مرتضایی، امام جمعه سرایان در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت فرهنگی شهرستان سرایان اظهارداشت: سرایان به شهرستان مساجد و عفاف و حجاب، بخش سه قلعه آن به بهشت منجمان و بخش آیسک این شهرستان در زمینه عزاداری، حسینه و داشتن مردم با صفا معروف است.

وی با اشاره به اینکه سوغات این شهرستان اتحاد، انسجام و همدلی بین مردم و مسوولان است، تصریح کرد: با وجود این اتحاد اقدامات شایسته ای در بخش های مختلف شهرستان صورت گرفته است.

امام جمعه سرایان گفت: با توجه به اینکه دشمن تلاش داشت تا خدشه در عقاید مردم وارد سازد ولی امسال در این شهرستان محرم خوبی برگزار شد.

مرتضایی با بیان اینکه در بحث اربعین ستاد اربعین شهرستان تشکیل شد، افزود: 6 موکب از این شهرستان به سفر عتبات اعزام شدند و اقدامات خوبی در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین انجام دادند.

وی به برگزاری مراسم دعای ندبه که به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش شد در این شهرستان اشاره داشت و گفت: این مراسم تحول خوبی در بین مردم ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص1.4 میلیارد تومان اعتبار برای حوزه علمیه سرایان

اختصاص1.4 میلیارد تومان اعتبار برای حوزه علمیه سرایان