مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:552023-10-30سياسي

حکم تعیین حریم تهران و اسلامشهر متوقف شد


رییس شورای اسلامی شهر تهران از توقف موقت حکم تعیین حریم تهران و اسلامشهر پس از رایزنی های صورت گرفته با دادستانی، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با دادستان در خصوص صدور حکم تعیین حریم اسلامشهر و تهران صحبت کردیم، گفت: دادستانی نیز نامه ای در این خصوص ارسال کرد تا حکم متوقف شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه مسئله حریم باید به طور کلی تعیین تکلیف شود، خاطرنشان کرد: ما به دنبال رفع شدن کل این ماجرا هستیم؛ اما بر اساس پیگیری هایی که انجام دادیم، این حکم فعلاً متوقف شده است.

همچنین پرویز سروری نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این خصوص، گفت: رییس شورا نامه ای را به دستگاه قضایی ارسال کرد و موضوع را متذکر شد؛ چراکه مسئله حریم تهران و اسلامشهر تخصصی و فنی است و سالهاست که مجلس و دولت بر آن تمرکز کرده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرهای اطراف به تدریج به وجود آمدند عملاً در دایره حریم تهران شکل گرفته اند؛ این شهرها نیز حقوق حریم را دارند و برخی معتقدند باید حریم مشترک ایجاد کرد؛ اما امروز نمی شود این اقدام را انجام داد چراکه هنوز تعریف روشنی از حریم مشترک نداریم و ابهامات و شبهاتی در رابطه با آن وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم تعیین حریم تهران و اسلامشهر متوقف شد

حکم تعیین حریم تهران و اسلامشهر متوقف شد