مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-04بين الملل

تصویب طرح تشدید تحریم های نفتی ایران در مجلس نمایندگان آمریکا


در ادامه سیاست های خصمانه واشنگتن علیه کشورمان، مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را برای تقویت تحریم های نفتی علیه ایران به تصویب رساند.

- در ادامه سیاست های خصمانه واشنگتن علیه کشورمان، مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را برای تقویت تحریم های نفتی علیه ایران به تصویب رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجلس نمایندگان روز جمعه طرحی را با 342 رای موافق در برابر 69 رای مخالف تصویب کردند که تدابیری را برای بنادر و پالایشگاه های خارجی تعیین می کند که هر گونه نفت صادر شده از ایران را به عنوان نقض تحریم های آمریکا در نظر می گیرد.

بنابر گزارش حبرگزاری رویترز، طرح موسوم به توقف پهلو گرفتن کشتی های حامل نفت ایران که با حمایت نمایندگان آمریکایی از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات به تصویب رسید برای تبدیل شدن به قانون نیازمند تایید مجلس سنا و امضای جو بایدن، رییس جمهور آمریکاست.

مایک لاولر، نماینده جمهوری خواه و جرد موسکوویتز، نماینده دموکرات در بیانیه ای با تکرار ادعاهای واهی واشنگتن علیه تهران تاکید کردند که این طرح پیامی روشن و قوی به بازیگرانی همچون چین و روسیه و همچنین دیگران مبنی بر این می فرستد که به ایران برای دور زدن تحریم ها کمک نکنید و به این کشور را برای تامین مالی تروریسم کمک نرسانید یا اینکه با عواقب آن روبرو شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح تشدید تحریم های نفتی ایران در مجلس نمایندگان آمریکا

تصویب طرح تشدید تحریم های نفتی ایران در مجلس نمایندگان آمریکا