مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-05سياسي

بیمارستان مادروکودک بجنورد در «زمین های ارکان» ساخته می شود


معاون توسعه و مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تصمیم نهایی این است که بیمارستان مادروکودک در محل تخته ارکان و در جوار بیمارستان امام حسن (ع) ساخته شود.

- حسن براتی زاده، معاون توسعه و مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: موضوع پروژه ساخت بیمارستان مادروکودک بجنورد که از ابتدای سال آغاز شده بود، در پیچ وخم های مختلفی قرار گرفت و باعث تاخیر در ساخت وساز شد.

وی گفت: محل های مختلفی برای ساخت بیمارستان پیشنهاد شد که به دلیل سهولت دسترسی و اجرای فازهای مختلف در حوزه درمانی و گردشگری ابتدا محل مد نظر دانشگاه محل کنونی بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد بود.

معاون توسعه و مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: اما متاسفانه با توجه به پیش آمدن مشکلات و سنگ اندازی هایی این بخش برای این بیمارستان اختصاص نیافت.

براتی زاده تصریح کرد: استانداری نیز برای این موضوع زمینی را در شهرک گلستان ارائه داده است اما به دلیل وجود زیرساخت های مناسب تصمیم نهایی دانشگاه این است که بیمارستان در محل تخته ارکان و در جوار بیمارستان امام حسن (ع) ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان مادروکودک بجنورد در «زمین های ارکان» ساخته می شود

بیمارستان مادروکودک بجنورد در «زمین های ارکان» ساخته می شود