مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-19اجتماعي

توافق جدید برای ساخت 4 پارکینگ جدید در پایتخت


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک با همکاری معاونت فنی و عمران شهرداری تهران 4 پروژه دیگر ساخت پارکینگ را نیز به مرحله توافق رسانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی حق بین درباره توجه مدیریت شهری فعلی به نهضت پارکینگ سازی اظهار کرد: آنچه الان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار دارد پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش است که فعال بوده و به مراحل خوبی رسیده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم که تا پایان سال جاری سازه پروژه را که سالهاست رها شده به مرحله فندانسیون برسانیم، گفت: تکنیک ساخت این پروژه به روش تاب دار است و سازه از بالا به پایین اجرا می شود و از این جهت و به لحاظ فنی بسیار خاص است.

حق بین خاطرنشان کرد: پروژه پارکینگ امیرکبیر را ما سال گذشته تقدیم مردم کردیم و پروژه مینابی را ظرف 2 تا 3 ماه آینده با ظرفیت 450 دستگاه خودرو تحویل شهروندان منطقه 15 خواهیم داد.

معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه معاونت حمل و نقل و ترافیک با همکاری معاونت فنی و عمران شهرداری تهران 4 پروژه دیگر را نیز به مرحله توافق رسانده اند، ادامه داد: این پروژه ها در مرحله طراحی قرار دارد؛ زمین ها تحویل داده شده و به محض نهایی شدن طرح ها پیمانکار انتخاب شده و وارد فاز اجرا می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق جدید برای ساخت 4 پارکینگ جدید در پایتخت

توافق جدید برای ساخت 4 پارکینگ جدید در پایتخت