مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-31سياسي

آیین تحلیف اعضای هیأت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران برگزار شد


مراسم تحلیف اعضای هیأت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران با حضور مقامات قضایی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه،  آیین تحلیف اعضای هیأت منصفه مطبوعات استان تهران در سالن اجتماعات مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد.

  این مراسم با حضور ناصر سراج رییس هیأت تعیین اعضای هیأت منصفه مطبوعات سراسر کشور، علی القاصی رییس کل دادگستری تهران و معاونان قضایی وی، ربیع الله قربانی رییس دادگاه های عمومی و انقلاب تهران و علی صالحی دادستان تهران برگزار شد.

  ناصر سراج در این مراسم بیان کرد: اخیرا ابهامی درباره هیئت منتخب تعیین هیأت منصفه مطبوعات پیش آمده بود که برای رفع آن به نکاتی اشاره می کنم.

  وی افزود: در تاریخ 21 بهمن سال 57 و دقیقا یک روز قبل از پیروزی انقلاب، رژیم سابق قانون هیأت منصفه را در رابطه با جرایم نخست وزیران و هیئت وزیران سال های 42 تا 57 تصویب کرد که در آن 47 نفر به عنوان اعضای هیئت منصفه انتخاب شدند که از 12 صنف بودند و اولین صنف نیز شامل روحانیون بود که باید به تایید آیات عظام 6 نفر روحانی در این هیأت حضور پیدا می کردند.

  رییس هیئت تعیین اعضای هیئت منصفه مطبوعات سراسر کشور تاکید کرد: بعد از آن در جمهوری اسلامی و سنوات مختلف، قانون ها تغییراتی پیدا کرد و الحاقات و اصلاحاتی صورت گرفت از جمله در قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تحلیف اعضای هیأت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران برگزار شد

آیین تحلیف اعضای هیأت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران برگزار شد