مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:502023-10-29اقتصادي

اختصاص یک درصد منابع دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی به ورزش


دستگاه های اجرایی مجاز هستند با هماهنگی دبیرخانه شورا یک درصد اعتبارات خود را در حوزه ورزش و پروژه های اولویت دار در این زمینه هزینه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، هفتمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی امروز با دستور کار گزارش اجرای آیین نامه بند(الف) تبصره (4) قانون بودجه سال 1402 کل کشور، موضوع استفاده از ظرفیت های بخش غیر دولتی برای اجرا و بهره برداری از طرح ها و پروژه ها، بررسی موضوع واگذاری امانی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فردوس به یگان آموزشی پدافند هوایی، به استناد بند ب  ماده (89) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت،  بررسی و تصویب مصوبات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی،عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست و .

برگزار شد.

  جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی در این جلسه اظهارداشت: دستگاه های اجرایی مجاز هستند با هماهنگی دبیرخانه شورا یک درصد اعتبارات خود را در حوزه ورزش و پروژه های اولویت دار در این زمینه هزینه کنند.

وی با بیان اینکه کارگروه واگذاری طرح های دولتی به بخش غیردولتی براساس ماده 27 قانون الحاق باید در استان تشکیل شود، افزود: دستگاه های اجرایی باید پروژه های که می خواهند در قالب ماده 5 قانون الحاق 2 واگذار کنند شرط اولیه آن این است که ابتدا باید فرایند ماده 27 را طی کرده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک درصد منابع دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی به ورزش

اختصاص یک درصد منابع دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی به ورزش