مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-24سياسي

رونمایی از ناوگان جدید درون شهری بیرجند


با کمک دولت مردمی توانستیم 10 دستگاه اتوبوس، 10 دستگاه ون و 30 دستگاه تاکسی جدید به ناوگان حمل و نقل درون شهری مرکز خراسان جنوبی اضافه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیین رونمایی از 50 دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی جدید ناوگان حمل و نقل درون شهری بیرجند امروز با حضور جمعی از مردم و مسوولان استانی و محلی  برگزار شد.

مهدی بهترین، شهردار بیرجند در این مراسم اظهارداشت: با کمک دولت مردمی توانستیم 10 دستگاه اتوبوس، 10 دستگاه ون و 30 دستگاه تاکسی جدید را تامین کنیم.

وی گفت: اگرچه سال های گذشته هم تعدادی اتوبوس وارد ناوگان شهری شده بود ولی بعد از 12 سال در دولت مردمی سیزدهم با کمک و یارانه دولتی این تعداد خودرو خریداری شده است که نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات دارد.

شهردار بیرجند ادامه داد: حدود 130 میلیارد ریال سهم شهرداری برای 10 دستگاه اتوبوس به صورت نقدی پرداخت شده در حالی که قیمت هر اتوبوس 100 میلیارد ریال است و برای 10 دستگاه ون نیز 44 میلیارد ریال سهم شهرداری بوده که ارزش هر دستگاه بیش از 16 میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: از مجموع ارزش ریالی اتوبوس ها که 670 میلیارد ریال است، شهرداری بیرجند 170 میلیارد ریال پرداخت کرده و بقیه به مبلغ 500 میلیارد ریال هدیه دولت به مردم ولایتمدار بیرجند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از ناوگان جدید درون شهری بیرجند

رونمایی از ناوگان جدید درون شهری بیرجند