مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-08اجتماعي

کاهش کیفیت هوای مرکز و جنوب تهران


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی 5 روز آینده در نواحی مرکزی و جنوبی استان در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و در مناطق پرتردد شهری گاهی هوای غبارآلود به ویژه تا روز جمعه (19 آبان 1402) پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در نواحی مرکزی و جنوبی در بعضی ساعات همراه با غبار محلی، کاهش کیفیت هوا و در مناطق پرتردد شهری گاهی غبارآلود به ویژه تا روز جمعه (19 آبان 1402) پیش بینی می شود.

برای امروز (17 آبان ماه) کاهش نسبی دما و روز جمعه (19 آبان ماه) افزایش دما در بیشتر نواحی استان دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه (آلودگی) با کمینه دمای 1-  درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( 18 آبان ماه) صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در جنوب شهر غبار محلی با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد و طی جمعه (19 آبان ماه) قسمتی ابری، همراه با غبار صبحگاهی، به تدریج وزش باد و افزایش ابر با حداقل دمای 11  و حداکثر دمای 22  درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کیفیت هوای مرکز و جنوب تهران

کاهش کیفیت هوای مرکز و جنوب تهران