مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-13سياسي

جست وجوی کلید حل دو چالش اساسی استان سمنان در طرح های پژوهشی


استاندار سمنان که کلید حل دو چالش اساسی این استان را در توجه به اجرای طرح های پژوهشی می بیند، پژوهشگران،دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی را به مشارکت در حل دو چالش اساسی این استان با بهره گیری از طرح های پژوهشی دعوت کرد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان که کلید حل دو چالش اساسی این استان را در توجه به اجرای طرح های پژوهشی می بیند، پژوهشگران،دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی را به مشارکت در حل دو چالش اساسی این استان با بهره گیری از طرح های پژوهشی دعوت کرد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه گذشته در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان در محل سالن جلسات کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: بحث پیری جمعیت و کاهش نرخ فرزند آوری و ازدواج یکی از دعدغه ها و مشکل اصلی استان است که باید اولویت گذاری اصلی را برای این مهم در استان قرار دهیم.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت بسیار مطلوب انجام طرح های پژوهشی می توان به راهکارهای موثر و عملی برای حل مشکلات استان دست یافت.

وی ادامه داد: تشویق، ترغیب و تبلیغ ازدواج آسان و فرزند آوری از طریق بکارگیری راهکار های موثر حاصل از کارهای پژوهشی امری حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جست وجوی کلید حل دو چالش اساسی استان سمنان در طرح های پژوهشی

جست وجوی کلید حل دو چالش اساسی استان سمنان در طرح های پژوهشی