مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 22:052023-11-01حوادث

رمزگشایی از 11 فقره سرقت قطعات داخل خودرو در نیشابور


فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان به 11 فقره سرقت دوچرخه و قطعات داخل خودرو در نیشابور خبرداد.

- سرهنگ حسین احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در پی گزارش سرقت های سریالی دوچرخه و وسایل و قطعات داخل خودرو از پارکینگ مجتمع های مسکونی در سطح شهر نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق نحوه سرقت ها و سرنخ های به جا مانده متوجه شدند متهمان از غفلت مالکان در ساعات خلوت درب پارکینگ خانه ها را باز و اقدام به سرقت دوچرخه، وسایل و قطعات داخل خودرو کرده و از محل متواری می شوند.

  وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات یک متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیرش کردند.

احمدی بیان کرد: متهم 37 ساله پس از روبرو شدن با ادله و مستندات پلیس به 11 فقره سرقت با کمک و همدستی فردی دیگر اعتراف کرد که دیگر همدست متهم هم دستگیر شد .

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به اینکه  ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم دیگر هم تعدادی وسایل سرقتی کشف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از 11 فقره سرقت قطعات داخل خودرو در نیشابور

رمزگشایی از 11 فقره سرقت قطعات داخل خودرو در نیشابور