مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-19دانش

برگزاری همایش قدس شریف محور وحدت و مقاومت در دانشگاه داراب فارس + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، همایش قدس شریف، محور وحدت و مقاومت با اجتماع دانشجویان، اساتید و مسئولین شهرستان داراب در راستای بزرگداشت 10 هزار شهید مظلوم غزه و اعلام انزجار دانشجویان از رژیم پلید صهیونیستی توسط تشکل دانشجویی گام دومی ها دانشگاه .

- برگزاری همایش قدس شریف محور وحدت و مقاومت در دانشگاه داراب فارس + عکس همایش قدس شریف، محور وحدت و مقاومت با اجتماع دانشجویان و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی داراب استان فارس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، همایش قدس شریف، محور وحدت و مقاومت با اجتماع دانشجویان، اساتید و مسئولین شهرستان داراب در راستای بزرگداشت 10 هزار شهید مظلوم غزه و اعلام انزجار دانشجویان از رژیم پلید صهیونیستی توسط تشکل دانشجویی گام دومی ها دانشگاه آزاد اسلامی داراب برگزار شد و نمایندگان اساتید، دانشجویان و امام جمعه داراب به سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام خسروی  امام جمعه داراب گفت: نخبگان علمی جهان نمی توانند از بی عدالتی علیه ملت مظلوم غزه و فلسطین بی تفاوت عبور کنند و غزه به نماد پیروزی، وحدت و مقاومت تبدیل شده است که نقاب از چهره ی منادیان دروغین حقوق بشر و حاکمان بزدل جهان اسلام برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش قدس شریف محور وحدت و مقاومت در دانشگاه داراب فارس + عکس

برگزاری همایش قدس شریف محور وحدت و مقاومت در دانشگاه داراب فارس + عکس