مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-03سياسي

وزیر کار: در تعیین حقوق کارگران قضاوت مبتنی برعدالت را مدنظر قراردادیم


چنانچه دولت در مورد افزایش حقوق کارمندان تجدیدنظری انجام دهد، برای افزایش حقوق کارگران نیز نشست برگزار می کنیم و بررسی های لازم را انجام می دهیم.

- مرتضوی تاکید کرد: چنانچه دولت در مورد افزایش حقوق کارمندان تجدیدنظری انجام دهد، برای افزایش حقوق کارگران نیز نشست برگزار می کنیم و بررسی های لازم را انجام می دهیم.

وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی با اشاره به شائبه غیرقانونی بودن دستمزد کارگران در سال 1402 افزود: دیوان عدالت اداری دستمزد امسال را تایید و نمایندگان تشکل های کارگری نیز نسبت به آن رضایت داشته و متن نهایی را امضا کرده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سیصد و بیستمین نشست شورای عالی کار با دستور جلسه بررسی پیش نویس اصلاح آیین نامه نحوه تشکیل و فعالیت دفاتر مشاوره فنی طبقه بندی مشاغل کارگری ، طرح موضوع معافیت موسسات خیریه از شمول برخی قوانین کارموضوع ماده 191قانون کار ، طرح موضوع بررسی تعیین حداقل مزد منطقه ای در سال 1403 با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار و نمایندگان کارگری و کارفرمایی برگزار شد.

  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست تکلیف نمایندگان کارگری و کارفرمایی را دفاع از حقوق کارگران و کارفرمایان با رعایت مصالح عمومی جامعه عنوان کرد و گفت: دولت در این مسیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: در تعیین حقوق کارگران قضاوت مبتنی برعدالت را مدنظر قراردادیم

وزیر کار: در تعیین حقوق کارگران قضاوت مبتنی برعدالت را مدنظر قراردادیم