مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-12سياسي

نشست هم اندیشی دانشگاه، امیدآفرینی و مسئولیت اجتماعی برگزار شد


نشست هم اندیشی دانشگاهیان شهید چمران اهواز با موضوع دانشگاه، امیدآفرینی و مسئولیت اجتماعی با حضور رییس دانشگاه و نماینده ولی فقیه در خوزستان به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

- نشست هم اندیشی "دانشگاه، امیدآفرینی و مسئولیت اجتماعی" برگزار شد ایسنا/خوزستان نشست هم اندیشی دانشگاهیان شهید چمران اهواز با موضوع "دانشگاه، امیدآفرینی و مسئولیت اجتماعی" با حضور رییس دانشگاه و نماینده ولی فقیه در خوزستان به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

دکتر علی محمد آخوندعلی رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در ابتدای این نشست با خوش آمدگویی به نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و دانشگاهیان ابراز امیدواری کرد که برگزاری این نشست ها بتواند تاثیر بسزایی در امیدآفرینی در سطح دانشگاه ها و اجرای هر چه بهتر مسئولیت های اجتماعی، داشته باشد.

نقش دانشگاهیان در امیدآفرینی در جامعه به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در این نشست با اشاره به حضور یک روز در هفته در جمع دانش آموزان یا دانشجویان، گفت: از پیشنهاد اساتید در خصوص برگزاری مستمر نشست هم اندیشی استقبال می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی دانشگاه، امیدآفرینی و مسئولیت اجتماعی برگزار شد

نشست هم اندیشی دانشگاه، امیدآفرینی و مسئولیت اجتماعی برگزار شد