مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:482023-11-12اقتصادي

نیروی ماهر در کرمان بیکار نمی ماند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: کرمان از یک استان معدنی در حال تبدیل به یک استان صنعتی ست و نیروهایی که مهارت داشته باشند در این خطه بیکار نمی مانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امیر حسن زاده صبح امروز یکشنبه 21 ابان ماه جاری در آیین راه اندازی نخستین کنسرسیوم اشتغال و فنی و حرفه ای کشور در محل تالار ولایت دانشگاه شهید چمران اظهار داشت: تیم اقتصادی استان کرمان با حضور مدیران دولتی، فعالان بخش خصوصی و افراد و صنایع و شرکت های مهم تشکیل شده است.

وی بیان کرد: مهمترین مسآله در استان کرمان بحث مهارت بود و کمیته مهارت را ذیل کارگروه اشتغال تشکیل دادیم و دانشگاه فنی و حرفه ای دبیر این کمیته شد.

حسن زاده با اشاره به دستاوردهای اقتصادی یک سال گذشته در استان کرمان ابراز داشت: نرخ بیکاری در استان کرمان به 7 و 4 دهم رسیده و از میانگین کشوری پایین تر است و رتبه کسب و کار استان هم از 31 به 12 رسیده است و این مهم همدلی تیم اقتصادی در استان کرمان را نشان می دهد.

وی از اکتشاف، صنایع پایین دستی و مهارت به عنوان سه راهبرد استان کرمان نام برد و افزود: تقویت دانشگاه فنی و حرفه ای در دستور کار تیم اقتصادی استان کرمان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی ماهر در کرمان بیکار نمی ماند

نیروی ماهر در کرمان بیکار نمی ماند