مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 17:002023-10-28اقتصادي

برگزاری سلسله نشست های تخصصی مشاغل خانگی در همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از برگزاری سلسله نشست های تخصصی مشاغل خانگی در همدان خبر داد.

- اسدالله ربانی مهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با هدف ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و توانمندسازی بانوان، سلسله نشست های مشاغل خانگی در با عنوان همایش تخصصی مشاغل خانگی   در نقاط مختلف شهر همدان طی ایام سال برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این نشست ها را توسعه کسب وکارهای کوچک و مشاغل خانگی دانست که به صورت تخصصی و با حضور کارشناسان برگزار می شود و در ادامه گفت: چرخه توسعه کسب و کار و مشاغل خانگی شامل آموزش، صدور، مجوز تسهیلات و توسعه است که برای هرکدام از این فرآیندها کارشناسان دستگاه های اجرایی و بانک ها حضور دارند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان افزود: اولین دوره از نشست تخصصی روز چهارشنبه 10 آبان ماه ساعت 9 صبح در حسینیه آل رسول شهرک مدنی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این نشست علاوه بر آموزش غرفه های کاریابی، مشاوره شغلی و جمعیت و خانواده دایر خواهد شد و در پایان برنامه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

ربانی مهر گفت: این نشست با همکاری فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی شهرداری، اداره کار شهرستان همدان، اداره کل صمت، فنی و حرفه ای، صندوق کارآفرین امید و تشکل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سلسله نشست های تخصصی مشاغل خانگی در همدان

برگزاری سلسله نشست های تخصصی مشاغل خانگی در همدان